Jump to content

Klepse items apo war sou/i opion theleis.


Recommended Posts

Hello :) theleis na klepseis items kai dn mporeis? gia des edo...:

arxizoume theloume na klepsoume p.x ton 'Maxcheater'.Briskoume enan friend tou pou sto name tou (sto l2 oxi real) na exei to grama L (se mikra) diladi 'l'.p.x exei to name basilis.Emeis tha pame kai tha ftiaksoume enan new char me name basilis alla to L(lamda) tha to alaksoume kai tha baloume I(giota) kefaleo.etsi tha ginei basiIis (enoite oti sto l2 dn eiparxei diafora anamesa sto lamda mikro kai sto giota kefaleo dokimasteto na to dite).kai etsi ton pianoume stin koubenta na mas dosei items i acc gia kapion logo...:D ty

(tested se para para pollous servers oloi tin patane 8))

Link to comment
Share on other sites

Hello :) theleis na klepseis items kai dn mporeis? gia des edo...:

arxizoume theloume na klepsoume p.x ton 'Maxcheater'.Briskoume enan friend tou pou sto name tou (sto l2 oxi real) na exei to grama L (se mikra) diladi 'l'.p.x exei to name basilis.Emeis tha pame kai tha ftiaksoume enan new char me name basilis alla to L(lamda) tha to alaksoume kai tha baloume I(giota) kefaleo.etsi tha ginei basiIis (enoite oti sto l2 dn eiparxei diafora anamesa sto lamda mikro kai sto giota kefaleo dokimasteto na to dite).kai etsi ton pianoume stin koubenta na mas dosei items i acc gia kapion logo...:D ty

(tested se para para pollous servers oloi tin patane 8))

 

xa0xa0xa0xa0xa0xa0 OMG.. den uparxhs file.. koita ti skeftike  mono kai mono na kanei post =] xa0xa0

Link to comment
Share on other sites

xa0xa0xa0xa0xa0xa0 OMG.. den uparxhs file.. koita ti skeftike  mono kai mono na kanei post =] xa0xa0

file den to skeftika apla to exo kanei polles fores kai exei piasei...afou den to exeis dokimasei giati les mlkies oti to kano gia na kano apla post.ego fteo p xalao ton xrono mou sto na sas leo tricks kai pipes teties...eixa na mpo kairo sto mxc epidei eixe ginei kati paromio alla epidei mpika extes kai me boithise ena topic eipa nabalo kai ego kanena...eleos eiste!

Link to comment
Share on other sites

re file me doulebeis?

pio pithano einai na bresi to account t admin me to na dokimazeis tixea account para auto!

/fail

to diskolo pou to ides re file? to dokimases kai dn epiase? alla apo oti fenete oute esu katalaves ti leo opos kai oi oipolipoi...ara mn milas tsampa plz ...

Link to comment
Share on other sites

to diskolo pou to ides re file? to dokimases kai dn epiase? alla apo oti fenete oute esu katalaves ti leo opos kai oi oipolipoi...ara mn milas tsampa plz ...

eisai sigouros oti den exw ktlvei?

Esu pro pou to dokimases k epiase?

Link to comment
Share on other sites

douleuei 100% se interlude servers?

 

AXAXAxaAXaxAXAx

Oso gia esas p nomizete oti dn pianei, exw dei para pollous na klegonte se forum epeidi tous scammaran me ayton akrivws ton tropo...

Epipleon, kai na 3eroune poios eisai (esy p scammares ton allo) dn mporoun na sou kanoun tpt... einai la8os tou scammarismenou p ekane trade ta items.... :D

Alla kai pali...prepei na psaxteis poly k na peseis se kana pitsiriki anypopsiasto gia na fas items :P

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...