Movement Like L2Off Or L2J

den milaw gia to click milaw gia to thinkInteract

na kanei interact me to npc oxi na pas dipla tou me click

den mporei stamataei ston toixo etsi :) apo oti 8ymamai stamataei ston toixo se l2off me interact.

me to interact stamataei sto proto empodio(an yparxei)

an kanei click tha psaksei gia path

na paei dipla

nai re file auto lew tosh wra :P

both movements l2j 

even pirama uses what he doesnt like... aCis... you use aCis , you rename it to l2jpirama and you still insult tryskell... but aCis is your favourite project

Tryskell approves

ta narkotika mazi me to xdev ta pernis esy ?

afoy exw prosbali ton Tryskell gia dikse moy ena post poy exw kani kai einai gia na ton prosbalw

episis pote den eipa oti den xrisimopio to acis 

otan anaferome se kati poy den doyleyh sosta sto aCis den einai gia na prosbalw kapion ( to anaferw apla oti den doyleyh sosta )

kai meta ksekinate ola ta zoa na krazete emena epidi eipa oti kati den doyleyh sosta ( kathe fora to idio pragma )

kai to girnate sto ( afoy eisai kalos dev gt den to kanis monos soy ) xoris omos na exw zitisi boithia gia kati ( mono kai mono epidi to anafero oti exei kapies elipsis )

kai twra kolozoo poy soy dixnw oti h doylia moy einai kalis piotitas kai ayto to movement den to exei ftiaksi kanis apo oloys esas edomesa

kai sas rotaw pio style apo ta 2 sas aresi moy zalizete ta @@ me to spam kai kanis sas den leei kati onTopic 

opote kathiste apano twra  ( den lew se pion ) kai otan kapios apo esas kani ayto to fix opos einai ayto h kai kalitero tote na ksana milisete 

zoakia ....

ayto to movement den to exei ftiaksi kanis apo oloys esas edomesa

kai otan kapios apo esas kani ayto to fix opos einai ayto h kai kalitero tote na ksana milisete 

einai to next rework(geoengine+movement+pathfind) gia to hellas. se liges meres 8a to kanw commit,nea geoengine, http://l2jhellas.mytop100.eu/index.php?board=2.0 me video.

apla xalarwse.

edit:kai oso gia emena egw sou milhsa ontopic gia ta video pou ekanes. to ti kanei ston l2off.

Edited by AbSoLuTePoWeR

einai to next rework(geoengine+movement+pathfind) gia to hellas. se liges meres 8a to kanw commit,nea geoengine, http://l2jhellas.mytop100.eu/index.php?board=2.0 me video.

apla xalarwse.

tha eisai o deyteros otan to kanis ... mexri tote omos kofte to spam kai ama thelete grafte kati onTopic

tha eisai o deyteros otan to kanis ... mexri tote omos kofte to spam kai ama thelete grafte kati onTopic

to exw kanei idi uparxei kai to video. apla kanw tests kai improve stin geoengine na usarei ligoterh ram.

ontopic. sou ekshghsa pws workarei to movement ston l2off. me ta npc kai toixous kai tetoia sto proigoumeno page an 8es sou anebazw kai video gia na katalabeis kalutera

Edited by AbSoLuTePoWeR

to exw kanei idi uparxei kai to video. apla kanw tests kai improve stin geoengine na usarei ligoterh ram.

ontopic. sou ekshghsa pws workarei to movement ston l2off. me ta npc kai toixous kai tetoia sto proigoumeno page an 8es sou anebazw kai video gia na katalabeis kalutera

sobara twra ? onTopic to les ayto ? ti diabazis kai ti katalabenis ?

h erotisi toy Topic einai mia kai den rotaw gia to pos doyleyh ( einai pio aplo ) to video 1 sas aresi h to 2 ( ayto rotaw apo tin arxi )

sobara twra ? onTopic to les ayto ? ti diabazis kai ti katalabenis ?

h erotisi toy Topic einai mia kai den rotaw gia to pos doyleyh ( einai pio aplo ) to video 1 sas aresi h to 2 ( ayto rotaw apo tin arxi )

se helparw gia na to beltiwseis

se helparw gia na to beltiwseis

ti na beltiosw ? ides to video 2 ? kai ides kati diaforetiko apo ton tropo poy doyleyh ston off ?

re c mipos eiste 2 eki sto pc soy kai ta video ta ide o allos kai esy apla grafis ?

ti na beltiosw ? ides to video 2 ? kai ides kati diaforetiko apo ton tropo poy doyleyh ston off ?

re c mipos eiste 2 eki sto pc soy kai ta video ta ide o allos kai esy apla grafis ?

den to eida malakia, apla evlepa to ti elegan oi alloi kai nomiza oti to eidan.twra to eida. ok etsi einai.

The difference in "off like" is, pathfinding seems broken when obstacle is on your way. No thanks :D

what do you mean about "seems broken" ? thats how its should be. if i remember well. on l2off when you got obstacle on your way and trying to interact with npc it should stop behind the obstacle(no path find) if you want pathfind you must click near npc. not with interact.. no?

edit:nah fu ck it i understand you now  :P

Edited by AbSoLuTePoWeR